Danemarca, o tara care se confrunta cu o rata a natalitatii extrem de scazuta, a demarat campania „Do it for Denmark” („Faceti sex pentru Danemarca”), cu scopul de a-i incita pe locuitorii ei sa „repopuleze” natiunea.
Desi este confruntata cu o rata a natalitatii foarte scazuta, Danemarca nu duce insa lipsa de idei. Spies, filiala a grupului turistic Thomas Cook, a creat pentru piata daneza o campanie de publicitate intitulata „Do it for Denmark” („Faceti sex pentru Danemarca”). Pornind de la constatarea ca 10% dintre bebelusii danezi sunt conceputi in timpul unei vacante in strainatate, aceasta companie propune danezilor o „promotie la ovulatie”.
Astfel, daca un cuplu danez isi rezerva un sejur in timpul unei perioade propice fecundarii, acel cuplu va beneficia de o reducere tarifara. Iar daca acelasi cuplu prezinta ulterior dovezi ale faptului ca voiajul a fost fructuos din acel punct de vedere, tinerii parinti vor primi gratuit un carucior pentru bebelusi si scutece pentru o perioada de trei ani.
Initiativa se incadreaza intr-o serie de masuri luate de guvernul din aceasta tara, in contextul in care natalitatea scazuta reprezinta de multa vreme o problema grava pentru societatea daneza. Pragul de 2,1 copii pentru o femeie, care permite reinnoirea pe cale naturala a generatiilor, nu a mai fost atins din anul 1969.
Descoperă mai multe la Danemarca 🇩🇰 mapamond🌐media
Abonează-te ca să primești ultimele articole prin email.